5/7/10

SOGO Sales !!

www.tips-fb.com

Salamualaik

Hohoho...tajuk entry ta leyh blah kan ?? Okeh... sebenarnya awal bulan lepas suda ke Sogo, tapi kali neyh pegi lagi, sebab engatkan mau belikan bonda adiah sempena ary ibu... Sebelum pegi suda pasang niat mau beli sekali baju untuk anak ikan dara aku kat umah tue. Tetibe jadi baik aty kan ? Ala, ta de hal lar, bukan selalu pown * yer kah bukan selalu ?? abes yang selalu mintak harta donut tue sape ?? Hehehehe...* Sementara wang di dalam bank ade lebih ckit, ta de masalah beramal jariah pada anak sedara, yer tak ??

Dan syukur sangat lar, bila Sogo sekarang sedang sales besar2 an..

 ~ 70 % okeh !! ~

* Sogo kalau buat sales memang leh jadi elang pedoman sikit... tue sebab aku malas nak pegi... Kalau pegi, musti ade jer yang aku sumbangkan kat cashier dea...huhuhuhu *

Dan tempat pertama yang aku tuju ialah :

~ Bahagian kanak2 ~

Aim pertama ialah GAUN budak2...sebab aku bajet untuk 3 orang anak dara neyh hanya RM 50 jer... Tapi agak juling mata bila tengOk harga gaun... Macam nak letak kepala kat tali gantung * istighfar dalam hati *... Dala kalau aku belikan Aleesa, gaun... Aleeya pown nak gaun gak... Tue sib bek Syafiqah ta besar lagi, kalau da besar ?? Confirm lar, nak benda yang sama jugak... Nak beli skirt, anak dara aku yang 2 owang tue bukan macam budak pompuan laen, suke pakai skirt... Dari pakai skirt lebeyh baek belik gaun... Hurmmmm... Pening kan ?? So, setelah berpusing kat tempat kanak2 tue hampir 2 JAM * penangan anak sedara punye pasal... aku pun ta penah duk kat satu tempat tue sampai 2 JAM *, akhirnya ineyh lah hasilnya. Alhamdulillah sebab ta lebeyh bajet... 3 pasang RM 40.90... Hehehehehe... Manfaat sales... Kalau tidak ?? erkkk... seriyes mak potong leher nyah... Huhuhu

~ Ahah... so ta de sape yang jaki kan ?? Sume dapat... Yeay !! ~

Nota kaki :
>> Doa2 kan lah baju mereka muat...ades...ngeri benau rasenya kalau ta muat...
>> Bonda, nanti puhlang sana, kite same2 cari adiah yang bonda nak yer ??


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!