5/20/10

mica saya pinjam dan saya tambah sikit

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Suda jam 1.02 pagi... Mata masih ta leyh lelap... Perot ta sedap... Biase lar tarikh2 tengah bulan gneyh... kebetulan pule baru dapat mengon9 kan diri, so...usha blog yang menjadi feberet... Terhenti lama di blog mica... Terbaca satu post entry tentang perkataan SABAR... Mica, izinkan saya masukkan ia di dalam blog ineyh, cuma ingin tambah2 dan touch up ckit lagi....boleh tak ?? hehehe...

Selalu disuruh berSABAR bila hati tidak puas hati

selalu disuruh berSABAR bila hati sedang bersedih

selalu disuruh berSABAR bila hati sedang marah

tapi sejauhmana kita boleh berSABAR kan

dah penat dengan ayat SABAR neyh

dah muak dengan ayat SABAR neh

dah bosan dengan ayat SABAR neh
 
dah tenat dengan ayat SABAR neh
 
tapi kawan2 kerap kata SABAR itu lah ubat paling mustajab
 
kalau kita berSABAR dengan ALLAH besar ganjarannya
 
walaupun yang mencabar keSABARan kita tu manusia
 
so...
 
sentiasa positifkan diri
 
jangan SABAR dengan manusia
 
tapi anggap segalanya itu dugaan yang datang dari ALLAH
 
kerana bila kita SABAR dengan ALLAH, ganjarannya terlalu besar.
 
Nota kaki :
>> Yer, bila pk2 balik, keSABARan aku jugak kerap diuji...sampai rasenya da ta de langsung air mata yang menitis...diperlekehkan...dipersendakan...tapi bila kawan berkata, SABAR...ALLAH tahu kau mampu hadapi nya... Aku terus macam neyh... rileks sajew...walaupun kadang2 minda rase penat bila maruah diinjak2...
 

ENJOY READING MY STORY !! :)

3 typewriter yang prihatin:

deatH_luVer said...

cha..
dah penat sabar kan cha...

buat entry neh sebab ayat SABAR yang paling banyak digunakan lately neh..

SABAR..
huhu..yang mengalaminya kita..
orang hanye boleh ckp SABAR..SABAR..SABAR...

SaYa iNsaN bIasE said...

betOl mica...
owang ta taw ape yang kite alami...
owang boleh kata SABAR...
tapi bile sampai satu tahap...
keSABARan kite da melebihi tahapnya...
terkeluar entry macam tue..

SaYa iNsaN bIasE said...
This comment has been removed by the author.
 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!