5/26/10

Pilihan anda

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ta de benda nak update 2 3 ary neyh... tapi semalam mase tengahari, aku dapat kol dari sowang member baru * wah...boleyh gtuh...sekarang neyh pantang aku kate ade member baru, musti yang len usha aku de pakwe baru...ades !! *. Berbalik pade cite si member neyh tadi, dea tetibe bertanya satu soklan yang aku kire menarik... sangat2 menarik...menarik untuk aku yang single pown yer jugak... tetibe terengen nak bertanya kat kengkawan dalam blog pule :

Anda akan pilih pasangan yang bagaimana :
a) rupanya hanya sedang2 sahaja, kerjanya juga sedang2 sahaja, tapi ta suka bercampur dan bergaul dengan orang sekeliling.
b) rupa yang hencem, kerja yang ta de dan mengharap orang yang menampung kehidupan dea.
c) rupa yang sedang, kerjanya juga sedang tapi sangat disenangi orang ramai.

Kalau kowang, kowang pilih yang mane satu ae ?? hehehehehe... tadik aku bagi jawapan kat dea, aku pilih nO 3... Tapi tetibe, aku nak pilih nO 1... ahah...leh tak ?? hehehehe.. Sebabnya, kalau dea suke sangat bercampur gaul dengan owang len, berkemungkinan untuk di ejaz untuk owang len pown ade. Huhuhu... Yer, aku cemburu !!

Nota kaki :
>> Tapi kalau pilih Shahir AF tue, maknanya aku kene terima hakikat yang diri bakal diduakan lar kan ?? wuwuwuwu !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

k.i.w.i said...

wah subjective ni laili.sbb ape, kite tak bole kenal seseorang tu sepenuhnye dlm satu mase.takes time.mksd aku mule-mula kita tau dia lawa/hensem...da lame knl baru tau perangai dia..phm?aha

SaYa iNsaN bIasE said...

yup...
setuju...
betul jugak...
i2 sebab jangan terlalu mudah membina harapan bersama owang...takut kite kecewa...tol ta ??

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!