5/6/10

bermood gumbira

www.tips-fb.com

Salamualaik...

~ Bilik sapakah ? ~

Okeh...
memang da abes paper...
ikutkan gumbira...hohohoho...
tapi bile melihat barang2 didalam gerObOk...
dan bila dikeluarkan jadi begini...
Aku macam nak muntah ijau...
Itu baru ckit yer kengkawan...
Mungkin ta nampak lagi kesepahannya...


~ Bilik a.k.a ampaian baju ~

Blur nak kemas macam mane ??
Aku se banyak da aku pos kat mak ngan abah masa 2 minggu lepas...
Tapi tup tap tup tap kene ketap,
Upenye berlambak lae barang kat bilik neyh...
Tambah lak dengan batOk2 yang tetibe menyerang lik,
aku terOs ta de mOOd nak berkemas...
Padahal esOk da nak check Out hostel...
Nak kuar cari hadiah hari ibu lae...
Hahahahaha... bijak Tijah, bile mase ko nak kemas barang2 ko neyh ??

Nota kaki :
>> Aku nak balik kampung, tapi aku malas nak kemas barang...cmnO ?? huhuhu


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!