5/4/10

berjimba lagi yer...

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Nak kate paper sude abis, ineyh budak pompuan 4 owang...masih ade sangkut paper lae...
Lat punye paper last esok,
Aku punye paper last luse,
Lye punye paper luse dan tulat,
Shayra punye tulat jugak...
Tapi...
Ary neyh berjimba even hanya di JuscO Wangsa Maju,
Macam berjimba diseluruh KL...
Dan aku akui lar rini punye 'window shopping' kononnya,
memang terhebat dalam dekad ineyh...
Ta pernahnye aku jalan satu floor juscO jer, aku habis hampir RM 100 !!!
Dan upe2nye jadi 'shopping complex' sunggOh...huhuhuhu...
NAWAITU sebenar aku adalah :
a) nak beli novel creative enterprise yang memang aku dambakan dari ary tuh... BIARKAN SAJA...aku lupe nak beli masa book fair rituh.
b) nak beli kasut jer ( sebab kasut aku da burOk benau !! )
tapi ta sangka akhirnya aku beli ineyh :

~ Sandal VINCCI = RM10 * hasil suggestion cik lye ~
~ 2 helai baju Tom`s Girl = RM 20 * murahkan ?? tue sebab ilang iman jap...huhuhu ~

~ Sweater ROMP yang memang diidamkan dari rituh = RM 49.90 ~


Hahaha... pandai2 lar kire sendiri...memang sah, bukan window shopping kan ?? totally, sume berbelanja... tapi ntah kenapa, ary neyh aku macam dirasuk lak bile berbelanja...hahaha ~ okeh, fine !! Aku seorang wanita yang sangat2 jarang berbelanja baju2 neyh... kurang2 paling hampeh...2 bulan sekali aku berbelanja...tapi sekali aku berbelanja, memang gile2... Dan mudahnya aku, aku sangat tidak kisah dengan jenama...asal sedap di pakai...asal kena ngan badan dan citarasa aku, it`s fine for me !! So, sangat ta susah menjadi aku...

Dan untuk mereka yang aku sangat sayang ketat2 macam adik2 aku sendiri, ending sem yang sangat bagus...seriyes aku sangat gumbira, kesian jugak same kaw shayra sebab masih mengantuk, tetap diusung kesana kemari melayankan kawan2 yang gilew bershopping neyh... Selalu aku yang layankan dea yang gilew shopping !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!