5/22/10

Menang dengan membawa kisah ku...yes !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerna lantang terbaca dari muka
Kau dan daku sudah tiada
Keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan
Menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta pasti

Chorus:
Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya, apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan..

Usah titis air mata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam
Tapi hanya berdiam
Kerna cuba menafi realiti

(ulang chorus)
Kebahagiaan.. dalam perpisahan..

Uhuk3... * batOk ckit sebab nak buat pengumuman neyh * ... hurmmmm... tetiba lately neyh disogokkan dengan negeri Perak Darul Ridzuan tue...engatkan sindrom abang PULAPOL yang digembar gemburkan adik ku...upenya, kekasih aty nak menang peugeot malam tue...muahahahaha... Okeh...dari jam 8 aku punya status FB pasal cik abang sayang neyh da dapat tentangan hebat, apetah lae selepas kemenangan nye...huhuhu... Salah kah aku ?? Ta salah berangan jap... Sabar adik2 jangan jadi hangen... Akak korang sedang gela... Kalau ade pakwe, aku ta jadi gneyh...muahahahahaha... Sile setuju dengan saya, wahai Mica ?? Lalalalala ~ * paksaan lak kan *

Nota kaki :
>> Lirik lagu mencengkam dada... Terkena batang idOng sendiri... dush sekali kat pipi !! Sepoi2 bahasa betOl sindirannya...Huhuhu...Kecik aty jap, tapi sib bek Shahir yang nyanyi... Adeh bilau mata sebab terpana dengan kependekan dan keputihan dea... Plus ++ tengok gigi dea ade besi... Si yaya neyh leh lak tido, baru aku nak kenalkan dea ngan bakal Pak Usu dea... Muahahaha !! Mule2 aku ta de lar berkenan sangat ngan AF8 neyh, jap g, si Yaya neyh la yang promote ta hengat kat Dak Shahir neyh
" Ucu, tengok ar AF... Shahir tue kan, yaya suke dea, sebab gigi dea pasang besi... Yaya suke gigi besi. * wokeh, dea anak sedara sape neyh ? aku ke shayra ? boleh pulak same taste ngan si shayra neyh * "

Atas promote tue lar, aku terus berkenan kat dea... Aaaaaaa aaaaaa Aaaaaa aaaaaa... melting... jadi cekelat cair...

P/S : Jangan isaw, neyh ilang pedoman sekejap jer neyh...Nanti kembali ke bentuk asal...lalalalala ~


ENJOY READING MY STORY !! :)

5 typewriter yang prihatin:

Shayraa said...

aaaaa.. aku suka shahir org perak bergigi besi dan ikhwan org perak bergigi besi.. aku tamak. ah x kira.

SaYa iNsaN bIasE said...

wanita ta leyh berkawen lebeih dari satu, dik...huhuh

k.i.w.i said...

aha.aku tgh pkai gigi besi kot.

deatH_luVer said...

gedik oh!!

SaYa iNsaN bIasE said...

ahn : * mata kelip2 sambil pandang kaw *...pandai nyanyi lagu neyh ta...jadi pakwe aku yer...huhuhu

mica : hahaha...gedik jap je...kembali normal da

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!