5/4/10

Kantoi versi Afdlin Shauki

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Aku hampir lupe ingin menulis post tentang ineyh... ntah nape dalam membaca dan memahamkan tulisan yang berwarna warni kat dalam note cabling neyh, aku terengat kat salah satu keletah Afdlin Shauki lepas Zee Avi perform malam Ahad ary tuh dalam AIM ke 17. Sanggup neyh ta ikut kaum kerabat aku yang turun ke JB lik ke KL... hahakz...memang suwwwwwwweeeet dan comel gela. * Okeh, fine...aku minat gela kat Afdlin sebenarnya... ape sajew yang dea buat, akan nampak cuhmel sentiasa di mata aku... huhuhuhu *. Dan selepas itu aku godeh2 you tube, ade lak yang da masukkan segmen tuh... hahaha... mari klik dicneyh jika ingin lihat kegilaan ineyh manusia bersaiz XXL... Kantoi whateva versi Incik Afdlin Shauki

Semalam You Call I, I tak answer,
Tak paham ke memang I dah tak suka,
Dari dulu I cuba nak break dengan you,
Tapi you ugut nak tunjuk video tu,
Sudahlah pyscho, jangan ganggu,
You pakai bomoh you ingat I tak tau,
You memang slalu buat I berbulu,
No wonderlah mak I pun tak suka you!

* part paling ta leyh blah mase Adibah Noor buat muka, spontan pelik...hahakz... gela berbulu aku dengar... sumpah, aku memang suka dea *


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!