5/4/10

FenOmena Adamaya

www.tips-fb.com

Salamualaik...



Episod 17

Argggghhhhh... aku sedikit emO menontOn Adamaya ary neyh... Rase macam nak lempang2 muke Maya yang da terang lagi bersuluh ngan lampu kalimantang yang dea tuh curang... Tapi buat muka sangat2 ta bersalah... Apekah ??

Dan Adam pula, isteri sude ditangkap khalwat masih cool lagik... Mengapakah ?? Dayus kah anda ?? Ecewah...yer...aku sangat emO... tetibe nak jadik pengarah pule... Ta sabar nak tunggu esOk punye episOd.. Ahah... sedikit syahdu sebab owang len tengOk kul 6.30 petang, aku lak tengok tetengah malam... * faham lar yer, terpaksa mendownload...bukan ade tv dicneyh... kalau ade tv, ku pasang antenna astro setinggi2 langit * Tapi yang beshnye jadik aku, aku leh skip iklan...hahahahaha...

** Tetibe da banyak episod neyh baru aku terfikir sesuatu, kenapa sekuel drama neyh ta kekalkan Farid Kamil dan Awal Ashaari sebagai Adam dan Dani...Ini hanya sebagai firasat atau penelitian lar kan ?? Dalam drama, watak Maya dikembangkan kepada da berkeluarga, Sein adalah calon yang sesuai sebab dea seowang bapa. Bayangkan kalau Farid Kamil yang berjiwa rempit dan playboy itu memegang watak Adam dalam drama. Agak ta sesuai kan ?? betOl tak ?? Dea ta de jiwa kebapaan... Huhuhuhu... Dan Dani, dalam drama memang wataknya sangat2 mintak di beri sepak terajang sampai mati, sebab dalam drama, watak Dani dikembangkan lagik menjadi sangat gewdiq+mentel+miang keladi yang melampau... Aku ta rase Awal leh bawak watak macam tue... Takat player leh lar macam Syurga Cinta... Tapi si gewdiq yang melampau, memang Faizal YusOf yang layak... Lae pown ape de hal, dengan Siti Nordiana dulu pown dea buat benda yang sama macam dea buat kat watak Jasmin tue... Hah ?? Apekah ?? Zaaaaasssss !! Statement ko kan, nyah !! Macam Abang Nas dalam Terjah !! Hahahakz..

Okeh...sekarang kita download episod akhir Asmaradana pulak...ngee ~

Nota kaki :
>> Yer, ku tahu paper ko luse, tapi perlukah diberi sepak terajang di perut atau ulu hati untuk kesedaran fizikal...tadi sepanjang hari ko berjimba, ineyh malam, ko menonton drama pule * cik hati baik berkata2...huhuhu *
>> KALAU budak yang berlakon jadi anak si Maya ngan Adam tue ade depan mata aku, akan aku cObit pipi budak tue, atau kunyah idOng dea sampai dea jerit2 mintak tulun...huhuhuhu... makhluk ALLAH paling cuhmel !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!