4/26/11

Video Pertunangan Ashraff Muslim & Noor Dayana

www.tips-fb.com

Salamualaik...


"Perempuan-perempuan jahat untuk laki-laki jahat,laki-laki Jahat untuk perempuan-perempuan jahat pula,perempuan-perempuan baik untuk laki-laki baik,laki-laki baik untuk perempuan-perempuan baik pula. Mereka itu (orang-orang baik) terlepas dan tuduhan yang mereka katakan,untuk mereka ampunan dan rezeki yang mulia."

Ramai kata Noor Dayana neyh biasa2 aja, tak cantik

Tapi bagi aku

Manisnya ada

dan selebihnya...

Sejujurnya dea adalah wanita solehah yang sememangnya sesuai dengan lelaki soleh...

Ashraff ada nyatakan keistimewaan bakal isterinya ini.

Nota kaki :
>> Huk3....saya terima hakikat bahawa hati ini telah dilukai. Bahahahahaha... Emcem dowh...sumpah emcem...Perangai dea tetap macam dulu Ashraff neyh tapi peribadi dea, cukup2 buat hati pompuan di luar sana cair. 
>> Aku neyh da la cube memujuk aty sendirik, kejap lagi jeles berganda sebab cstproduction yang jadi jurukamera engagement day deowang neyh.
>> Kalau 1 syawal nanti dea buat kat mekah, CST production ikut, aku tak nak da lar jadik peminat Asraff Muslim. Huhuhuhuhu... ( Tipu jer )

 


ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

chenta said...

macam majlis kahwin je ^__^

Nur Laili Binti Iswan said...

kan ?? huk3...jelesnye saya...

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!