4/20/11

Day 01 - A song from your childhood

www.tips-fb.com

Salamualaik....

Suke nye2, setelah menamatkan 30 days blogger challenge, kini kembali lagi dengan cabaran. Wah, aku memang seowang yang adventures okeh. Suke sangat buat cabaran bagai. Hahakz... Kembali dengan cabaran 25 days, 25 songs lak. Mari kite check it out, cabaran hari pertama !!

Day 01 - A song from your childhood


Kalau cakap pasal lagu mase kecik, banyak sangat aku se. Yer lar, dari kecik kowt, dari dalam buai mak aku memang suke nyanyi. So, cmne lar aku neyh tak suke nyanyi... Hahahkz... Okeh2... Kite pilih je lar yer....

# Lagu melayu

Satu satu
Saya sayang ibu,
Dua dua,
Saya sayang ayah,
Tiga tiga,
Sayang adik kakak,
Satu dua tiga,
Sayang semuanya.

( Lagu neyh, sampai sekarang taw aku nyanyi untuk anak sedara aku )
Motif : Memupuk kasih sayang antara keluarga.LOL.

# Lagu Inggeris.

1 little 2 little 3 little indians,
4 little 5 little 6 little indians,
7 little 8 little 9 little indians,
10 little indians boys.
10 little 9 little 8 little indians,
7 little 6 little 5 little indias,
4 little 3 little 2 little indians,
1 little indian boy.
( Versi melayunya, 10 budak itam yang di terangkan secara mendalam lagik. hehehe )

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!