4/21/11

Jaga saya ya bila tua nanti

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Gugeling and find this,

Sweet sangat.
Semoga suatu hari nanti,
aku akan menjadi pelengkap tulang rusuk yang dicari.

ALLAH,
berikan aku,
dia yang bertanggungjawab terhadap diriku,
dan mencintaiku serta keluargaku,
seperti dia mencintai dirinya dan keluarganya.
Semoga diberikan dia yang boleh membimbing ku ke jalan mu.

;(
Hidup saya sangat penuh dengan keletihan,
Tanpa suara yang keluar dari mulut,
saya tetap diganggu terus - terusan dengan kisah silam
yang terjadi hampir 3 tahun lepas
oleh manusia yang katanya bahagia luaran
tapi saya tahu
jiwanya derita.

Ampunkan dia, ALLAH...

Nota kaki :
>> Mode : Sedih. Kenapa perlu dikenang lagi peristiwa hitam itu ?



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!