4/30/11

Review Maharaja Lawak minggu ke - 5

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Baru sajew puhlang dari NSK dan membawa mak & abah berjalan2 petang neyh, sementelah menunggu si sihat pulang dari kursus. Sangat kecewa sebab ta dapat tengok maharaja lawak semalam, nasib sangat baik sebab ada ulangan petang ini. Hahahaha... Malas sungguh nak membantu mak di dapur, maka kekdahnya di depan laptop lar kite. Hahahahaha....

Okeh2....review minggu ke 5 Maharaja Lawak...

Maleh nak hupdate pepanjang lebar sebab aku
sangat tak puas hati kenapa minggu neyh sangat bosan dan...









kenapa si amir neyh tak kuar2 lagik !!!!


Nota kaki :
>> Nabil pown kureng menyengat minggu neyh even dea tiru suara kartun kegemaran ku. demmmit !!



ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

padlie said...

saper la yg undi amir tu...
takyah tgk dah kot.. cam sah2 je jozan menang...

Saya Cha Si Budak Emcem said...

hahahaha...kan...rase macm tue jugak...saje buat2 best...bahan untuk gelak

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!