4/29/11

Untuk kamu, masa silam yang pernah saya sayang.

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Hey kamu,
Ya kamu,
Yang saya tahu sangat blur,
dan
suke sangat buat muka sengal,
Yang terlalu banyak cerita antara kita,
Sejuta luka,
dan hanya sedetik kebahagiaan,
Pertemuan dengan kamu kembali,
Untuk kesekian kalinya,
Beberapa minggu ini,
Buat saya terfikir,
Benarkah kamu benar2 bahagia ??
Jika benar,
Saya doakan yang terbaik untuk diri kamu,
Untuk diri saya,
Untuk pasangan kamu,
dan untuk semuanya.

Nota kaki :
>> Kamu, masa silam, kerapkali jadi penyelamat jika saya benar - benar memerlukan seseorang demi membongkar satu demi satu pengkhianatan dari manusia2 yang berkobar mengatakan mereka bahagia tetapi tidak pada batinnya. Penghargaan dari saya di situh untuk kamu masa silam yang pernah menjadi kesayangan saya satu masa dulu. Berbahagia lar dengan insan yang kamu ada sekarang. Kerana melihat sedikit demi sedikit kebahagiaan kamu, buat saya rasa sedikit tenang dan lega. Tahniah atas perubahan +ve itu. Dan terima kasih kerana tetap memanggil saya dengan panggilan itu walaupun mungkin perasaannya da tak seperti dahulu. Dan terima kasih kerana tetap memperkenalkan saya sebagai seseorang walaupun segalanya kini telah jauh berbeda. Terima kasih sangat2... Hmmmmmmm...





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!