4/29/11

Day 10 - A song by your favourite band

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Pagi uOlls...Pepagi di bumi Kuala Lumpur lately neyh sangat lar menyeksa jiwa. Kesejukan yang tak terhingga kekdahnya. Engatkan nak melabuhkan mimpi ke Benua Antartika sampai naek matahari tinggi ke langit, tapi mata terencat dek amik mak dan abah kat TBS jam 4 pagi tadi. Pukul 8 pagi sudah pown bangun, gigih basuh dan sidai baju. Hmmmmmm... nak bukak buku Probability untuk paper 1st selasa neyh, sangat2 lar menjadi malas serupe kambing. Omaigot, what hapeng to me ?? Terus lar kita ke hari 10 yer.

Exists - Seperti Dulu



Selalu ku mengharapkan
Kau akan segera pulang
Kau balik seperti dulu
Menghapuskan rindu
Yang sering menghantuiku

Semenjak kau datang
Di hatiku sayang
Semua resahku hilang
Diriku bukanlah
Seorang yang mudah
Menyerahkan cinta semudah kata

Kudambakan cinta
Indah seperti dulu
Kerna cintaku tak pernah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Benar ku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku

Di hari yang datang
Janganlah kau ulang
Lukai hatiku sayang
Aku pun bukanlah
Seorang yang bisa
Menggantikan cinta sekelip mata

Aku inginkan cinta
Kita seperti dulu
Kerna cintaku tak mudah rasa jemu
Biar hati bimbang
Aku terus menunggu
Dan aku tahu kau tak pernah jauh
Kau di hatiku

Nota kaki :
>> Exists adalah my feberet band dari sejak azali lagi. Dari zaman mamat sampai zaman ezad. Kalau karok, sumpah tetibe kuar suara jantan. Gela tampannya sore. Hahahaha...



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!