4/25/11

Day 04 - A song that is often stuck in your head

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Semalam janji untuk update 2 kali sebab ta terskip 1 hari kan ? Tapi ta menepati janji. Harus lar benda tue terjadi sebab totally semalam, kemalasan melampaui kehendak akal. Bahahaha... Wadehel ayat... Pelis jangan jadi poyo leh tak ? Hari neyh pulak, bangun tercukup awal. Biase lar idup sebagai seorang manusia yang memang menjadikan laptop kesayangan tahap gaban, maka dengan ini, ON laptop dan update blog lar kan ?? Hehehehe.... Nampak sangat mak cik2 ta leyh buat ko jadi menantu tahu tak ?? Dush2... Okeyh2...kembali ke hari ke 5 kite...Ini lar lagunya

Harga Diriku - Wali Band


Di dirimu aku menemukan
Yang mencintaiku
Yang menyayangiku
Di dirimu aku ketakutan
Kau biarkanku
Kau tinggalkanku

Bila kamu tak lagi denganku
Ku tak tahu apa ‘tuk jalani hidupku
Bila memang kau pergi dariku
Ku tak ada lagi di dunia ini

Mengertikah kau siang malamku
Dan tangis tawaku
Kau semua hidupku
Pandang aku pandanglah hatiku
Aku tak mampu melangkah tanpamu

Bukan ku tak punya harga diri
Tapi dirimu begitu berarti
Kaulah nafasku engkau harga diriku
Mengerti aku….

Nota kaki :
>> Aku boleh nangis dengar lagu neyh... Seriyes neyh... ;)



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!