4/9/11

Home is the best therapy for everyone !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Rumah adalah terapi terhebat bila ko dilanda kemurungan yang memang tahap hanya ALLAH dan diri ko jer tahu. Dan aku ta tahu lar, kenape ae, masakan mak walau sesimple mane pown tetap makanan yang paling best dekat dunia ? Contohnya, sampai2 semalam, aku tanya mak, masak ape ? Mak buat bodo jer, dea kata ade lar makanan. Sampai uma, tuju dapur, ko taw mak aku masak ape sempena menyambut kepulangan aku, yang memang sumpah lame gila ta balik neyh, MASAK ASAM IKAN DURI JER. Itu sajew taw... Yer, itu aje. Tapi ko taw, aku makan bape pinggan ?? Aku makan 4 pinggan. Cube kalau ko bagi lauk tue kat hostel, ade jadahnya aku nak makan sampai 4 pinggan. Ta de an ??

So, konklusinya di cneyh. Balik lar bile ko rase nak balik. Ta rugi tak kalau balik. Even kalau ko banyak keje pown, kalau ko balik, ko memang ta rugi pape lar. Kalau ko rajin, bawak sekali keje ko tue. Kan ?? Jangan bagi banyak alasan. Hahahaha.++ kalau ko balik, mak ko musti masak sedap dowh. Seyes !! Kalau mak ko tak masak pown, ko akan jumpe bantal busuk atau bilik ko yang sangat2 best. Wa cakap lu, believe me !!

Nota kaki :
>>Eh2...belog saya berwajah baru...eh2, lagi satu, ini percubaan pertama dalam mengHEADERkan belog. Bahahaha... Sangat rase rendah diri, sebab hampir 5 tahun berbelog, baru kini tahu, buat header. Bahahaha... gela peghak ko an ?? Lantak ape aku.. Ini kan belog aku kan ?? Kan ?? Kan ??





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!