4/1/11

Episod Akhir Ustaz Amirul

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Now watching finale episode Ustaz Amirul... rase kasihan pada Adawiyah, tapi lagi simpati pada Munirah. Tapi nak kesian kat Ustaz Amirul lebih bleyh ?? Bahaha... Moral valuenya, setulus mana pown hati seorang perempuan, membenarkan suami berkahwin lain atas alasan ape pown, cemburunya tetap ade, lagi2 apabila berlaku sedikit ketidak adilan antara pembahagian kasih sayang suami kepada isteri2 nya. Memang lar, wife no 2 tue sakit teruk & tunggu masa jer.... Tapi wife no 2 tue kan mengandung.... Huhuhu... Yang penting kena adil lar kan ?? Lagi 1 pelajaran yang aku dapat dari drama neyh, isteri2 yang bermadu, sila lar bagitahu suami anda ape yang tidak dipuashatikan, jangan mengumpat suami di belakang suami. Tak elok... Kalau kita, isteri yang tak beritahu kesilapan suami, siapa lagi ?? Kan....

Anyway, final episod okeh... Biase lar an, cite melayu, ending musti abes... Sakit musti kanser... Huhuhuhu...tapi bagi aku, drama ini tetap ada pengajaran dan pelajarannya yang tersendiri. Congrats to Ustaz Amirul  !!!


Nota kaki :
>> Kalau pown aku dapat Ustaz Amirul a.k.a Ashraff Muslim as my husband, ta akan sesekali aku biarkan dea dikongsi oleh owang lain. Bahahahaha... Itu pown kalau kan ??
>> 1st time suke lakonan Siti Saleha as Munirah. B4 neyh aku ta berapa suke dea... hehehehe... tahniah, kerana Ashraff Muslim, saya menyukai anda pule...




ENJOY READING MY STORY !! :)

1 typewriter yang prihatin:

Hani Suraya said...

sedey la.........

huhuhu...

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!