4/27/11

Day 08 - A song that reminds you of your " first love "

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah...rini kembali bersemangat untuk menghupdate yer... Sebab takut mak maleh nak update esok, mak update jer lar hari ke 8, seawal hari yang boleh. Apekah ayat ?? Okeh2, kembali ke asalan tajuk. Cabaran hari ke 28, 25 Days 25 Songs adalah lagu yang mengingatkan aku pada cinta pertama. Hahakz...apekah ?? Wah, cinta pertama adalah zaman sekolah, ta taw lar kalau cinta pertama ataupun cinta monyet. Aku pown lupe lar sebab da bertahun2 dulu kan ? Banyak lagu mase zaman gela jadi monyet dulu. Cume yang aku ingat... Lagu ini...

Shades - Jangan Kau Ucap Selamat Tinggal

Ku mencari, Ku mencari
Apakah salahku
Kau buat ku termenung seorangan
Dalam diri sangsi, Akhirnya begini
Perpisahan tak kuduga

Ku mengerti, Ku fahami
Keputusan diri
Biar saja aku sebegini
Permintaan terakhirku, Jangan kau lafazkan
Simpan saja kata-kata

( korus )
Jangan diucap elamat tinggal
Jangan kau ucap selamat tinggal
Jangan diucap selamt tinggal
Kepadaku...

Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada
Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada


Nota kaki :
>> Lagu neyh feberet my ex. Setiap kali jumpe dea, memang adelah hobi menyanyi lagu neyh. Dan badi kowt agaknya lagu neyh, 10 bulan afta kapel, kiteowang bawak haluan masing2. Dan dea dedicate kan lagu neyh untuk aku. Sampai sekarang mase aku active fb dulu, ade lar contact dea lagi. Dea pown da epy dengan life n pasangan dea. Me ?? Hahahaha... ntah lar...
>> Nak kata tipu tue tidak yer...tapi betul neyh, lagu neyh cukup berkurun aku tak dengar...aku nyanyi yer...kadang2 saje2...tapi demi hari ke 8 aku dengar...dan rasa dea.... phewwwwwww....gela kau, naik bulu roma dowh sebab ni LAGU PERTAMA YANG ORANG DEDICATE UNTUK AKU. Aku ingat sampai sekarang, taw tak ??Hahahaha



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!