1/30/10

| mati |

www.tips-fb.com

Salamualaik...


hurmmm,
untuk sementara waktu,
blog ineyh disepikan,
untuk sementara waktu,
blog ineyh ditinggalkan,
untuk sementara waktu,
blog ineyh diberi peluang berehat,
untuk sementara waktu,
tuan rumah mematikan diri,
untuk sementara waktu,
tuan rumah mencari diri sendiri,
untuk kesekian kali,
ALHAMDULILLAH,
akhirnya...
berjaya jugak meloloskan diri daripada segala hal...
biarlah ape pown yang nak dibicarakan & digadOhkan diluar sana...
hanya diri tuan rumah yang tahu,
hanya diri tuan rumah yang lalui,
hanya diri tuan rumah yang mati,
for followers,
blog ineyh ditinggalkan buat sementara waktu,
mungkin sejam,
mungkin sehari,
mungkin seminggu,
mungkin sebulan,
mungkin setahun...
itu ta pasti...
yang penting, diri tuan rumah sudah mati...
mencari ruang untuk menghidupkan diri tuan rumah yang baru,
hope so,
dapat kembali dengan diri yang baru...
semoga segalanya berjalan lancar
selepas ape yang tuan rumah lalui...


Nota kaki :
>> Mungkin kot, sebab dendam & sakit hati semuanya...akhirnya terjadilah macam neyh...kesal ?? Menyesal ?? hmmmm...ntah...yang ade cume rasa kosong. Ta rasa simpati pada sape2...MangOn pagi dengan ungkapan alhamdulillah, akhirnya aku dilepaskan dari semua keperitan & kepedihan neyh...Tentang cinta & pengkhianatan...masing2 boleyh menjadi mangsa & pemangsa kan ??? Untuk mereka, ampunkan saya....Bukan disebabkan 100% dendam...Tapi karma Allah, what u give u get back... Saya perempuan tidak baik...tidak elok....hurmmmmmmm... Twimas atas keperitan yang masing2 beri...sekurang2nye kamO pernah menjadi sebahagian dari kehidupan saya....Cakap lah ape sajew pown kamO nak cakap, yang penting, yang melalui, yang merasai selama neyh adalah saya... Mengapa saya melakukan sebegitu ??? Hurmmmmmm... Ntah... Mungkin... kerana DENDAM... selebihnya...hanya hati & diri yang tahu kenapa saya bertindak sekejam tuh ?? Maceh 4 everything & maafkan kesilapan saya sebagaimana saya memilih untuk melupakan kamO semua... Jangan cbuk menuding jari pada owang len...berbalik pada asal...ape yang pernah kamO beri & fikir ape yang akan kamO dapat ??? Terselit jugak kesilapan saya dictuh sehingga memaksa saya melakukan benda ineyh. Moga segalanya dirahmati dari NYA.... Mintak diri, jumpa lagi nanti... Salam


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!