1/12/10

...cari saya,jika...

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Semalam, aku menggodeh hp b4 tdo...ta de lah pale mengOng...na tdO ta leyh, sebab semalam kelas sampai kul 12pm. Balik2 aku lantakkan merayap ke SeanterO dOnia melalui mimpi aku.ngee~ kui 4 baru aku mangOn dengan sempurnanya. Huk3...Balik pade tajuk entry asal tuh... Dalam menggOdeh2 hp, tetibe aku terbaca mesej seseorang...

"Cari saya jika awak da ta punya sape2...sekurang2 nya saya nak awak tahu, biar hilang semua orang dari sisi awak, saya tetap ade."

Aku tersenyum...Pelik, nape aku simpan mesej neyh ae ??? Dalam tersenyum, tetibe aku se bantal basah...melayan perasaan...engat benda yang jadi. Nape aku jadi gneyh ae ??? Betul ker owang kata cinta tue boleh buat manusia gilew. Leh tahan lah...huhuhuhuhu...kalau ta nape aku jadi sesewel neyh ??

Patut ker aku cari dea tue ?? Aku ta nak lah dikatakan, ohh...ko da alone, baru ko cari aku kan...hmmmmm...camne....dalam masa yang sama, aku ta nak menggunakan mane2 proxy untuk aku lupekan dea tue, sebab aku taw dalam masa sekarang, aku akan melukakan aty owang jer sebab aty aku sendiri ta leyh lupe dea 100%. Camne ??hmmmmm...

Boleyh kah aku mengharapkan pandangan secebis dua daripada teman bloggers... Sebab sedang buntu. Ade teman yang kata, carilah owang len...Bukan kita mempergunakan dea, tapi cukup untuk dea bersama kita sepanjang masa, membantu kita melupakan dea. Taw, bukan mudah, tapi kalau owang tue sayang kite, mesti sedaya upaya dea bantu kite. Betul ker ???

Bantu saya wahai teman bloggers !!! Hati n perasaan bukan paksaan...perluke saya cari si dia itu bila segalanya da hilang dari saya...ta ker saya melukakn aty dea bila dea mengharapkan sesuatu yang lebih dari saya...Seriyesly, dea ituh masih menduduki carta teratas dalam kehidupan saya, walau seteruk mana pown dea buat pada saya. Sebenci gunung berapi pown macam mane saya pada dea tue, dea masih memenuhi ruang minda saya. Bagaimana ???

Ehem2...( batuk ckit )...awak, boleyh ker saya nak kawan dengan awak lik ??? huk3...jaatnye saya yang awak selalu gelar miss anjakan paradigma neyh...cari awak tyme saya susah jer kan...tapi leh ker saya mengharapkan awak membantu saya melupakan dea tue...awak penah kata, jauh mana saya tinggalkan awak, insyaallah satu hari nanti, saya akan cari awak semula...Hu3...betOl ae ?? tapi...bukan saya tinggalkan awak dulu tue...mule2 saya tinggalkan awak, pas tue saya cari awak, pas tue awak tinggalkan saya, pas tue awak cari saya lik, pas tue saya tinggalkan awak, pas tue saya cari awak lik....pas tue, saya se...saya pengsan atas jalan...ngee~

Bantu saya wahai bloggers !!!

Nota kaki :
>>ehem2..(terbatuk sedas dua)...ermmmm...sabOn basOh baju da abes...ade owang tue janji nak belikan...manakah dea ?? perlukah dea di piat telinga barang sepusing dua...geram sungguh lah...kepada kawan incik itu, lely de satu lae lagu untuk kehidupan yang kite berdua lalui sekarang...musti kamO ta suke kan, sebab lagu isteri datuk K...aiyOO...mane mak layan...ngee~ta kire ar, nak bagi dengar jugak...asek lagu anang ngan kris dayanti tue jer, da selalu dengar, bukan takat separuh jiwaku pergi, abesh sume jiwa pergi...ngee~

Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan
Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!