2/3/10

| satu janji, kehidupan baru |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

" pe yang saya makan itu yang saya akan suap kat mulut sayang,
pe yang saya pakai itu juga yang akan tersarung kat badan sayang,
dekat mana saya tdo, dekat ctuh lah juga akan jadi alas tdo sayang,
ke mana saje saya pegi, dekat ctuh jugaklah sebolehnya sayang perlu ade.. SAYA XNK BUAT SILAP LG... "

Janji disaat hati kosong...hurmmmmmm...bagaimana lagi nak menghuraikan kata2 jika perasaan itu tak seperti dulu ??? Tapi sungguh, saat tangan bertaut dan mata menjadi saksi atas segalanya, dengan rasa rendah diri dan khilaf atas nama seorang manusia, aku bersetuju untuk memulakan kehidupan baru. Kehidupan yang dijanjikan tanpa sesiapa. Yang ada hanyalah kehidupan masa depan. Dengan anggukan, hanya satu yang terungkap...

" Jiwa dan hati saya da kosong, kosong sekosong - kosongnya,
BLUR dengan apa yang ada dalam hati,
BENAK dengan rasa diri sendiri,
saya jadi pelik kenapa saya ta rasa pape sekarang,
JIKA BENAR awak nak memulakan yang baru,
berjanji tidak akan mensia2 kan PELUANG YANG TERAKHIR kali neyh,
CARILAH cinta dan rasa yang kian hilang itu,
PENUHILAH hati yang da semakin ZERO ineyh "

Nota kaki :
>> Yer, aku mungkin terlalu banyak memberi peluang kepada mereka yang ta menghargai peluang. Tapi bagaimana kalau aku pule yang melakukan sesuatu sehingga aku pule diberi peluang untuk menghargai peluang... =)...Post blog berunsur kekhilafan yang tragik...mahaplah jika baca dalam keadaan pening2 lalat.



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!