1/19/10

...cepat sangat ker ?...

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Salam pagi...huhuhuhu...rini mangOn awal lagi even kelas kul 10.15am...wpOn ta seawal semalam, tapi awal lah jugak. Engatkan mangOn2 nak nOm milO ( minOm milO anda jadi sihat n kuat...huhuhuhu...theme sOng an ), tapi heater umate lak rOsak. cmnO ?? rOsak kat tangan aku ker ae ?? Kalau kat tangan aku, musti aku kene ganti... RM... RM... RM... tOrbang lae lah gamaknya...hehehehe...ta pelah...pape hal tunggu umate lik kelas... Tanya haOo ?? rite ??

Actually, aku pOwn ta taw nak tulis ape ?? agak kebOhsanan minggu2 di BMI neyh. Bile pk sal bOhsan, musti terfikir bile la nak abeh belajaq neyh. Nak kate menyesal ta jugak, tapi camne ae...Plan kehidupan aku sumenye da lari n jadi tunggang langgang lepas insiden tuh. Ta de lae hati n semangat nak lik ke kL. Yang ade sekarang, tetiap ary aku pk bile aku nak p dari bumi KL neyh. BetOl lah kate Owang, bumi KL neyh lebih banyak menyesakkan dada dari mententeramkan jiwa... Meh tukaq kan BMI ney ke pasir gudang !! Uwaa... :(

Semalam b4 sleep, merantau jaOh ke seanterO dOnia, aku bermesej ngan incik tOi menyakan barang beberapa butir pendapat-AN. Hmmmm...semenjak 2 menjak neyh, incik tOi telah diiktiraf sebagai kaunselOr tidak berdaftar untuk kehidupan shaye. Huk3, cian nye same dea...mustikah dea buhsan jika melihat mesej shaye didalam inboxnye setiap ary ?? Mahap incik tOi...kawan mu ineyh memerlukan kestabilan idOp...Dea telah menjadi sewel kerana CINTA. Ngehh...Antara perbualan ( ade ckit kepincangan lah mayb, tapi topik yang sm, cume mungkin ayatnye tunggang terbalik ket ) :

SIB : Selalunye kite akan se an kalau owang tuh sayang kat kite ??
KTB : Aah...awat tanya ??
SIB : Hmmmm...owang ta se ar yang incik M sayang kat owang. cmne ??
KTB : Hurmmmmm...sebab kamO ta pandang ngan hati..
SIB : Jammed ! hik3... ta paham...
KTB : Err...bab hati kamO maseh engatkan cinta lama. So, selagi xlupa yang lama, kamO xkan nampak yang baru ni, n yang ada depan mata.
SIB : Leh ae gtuh ?
KTB : Leh la...awat ?? kamO da ta leyh sayang kat incik M ka ?
SIB : Hmmmm...sayang boleyh...tapi...ermmmmm...
KTB : Tapi apa ?
SIB : Cinta...hmmmm...macam susah jer...trauma n serik...ner lah taw kowt nanti owang terjatuh chenta kat M macam owang jatOh cinta kat N. Peh2 M men kan owang, curangi owang mcm N buat camne ?
KTB : Hurmmm...hargai cinta yang ada depan mata. COba tengok betOl2 ngan matahati.
SIB : Owang ta leyh kalau dea ta de...ta leyh kalau dea ta mesej... ta leyh kalau dea buat senyap...
KTB : Hah, cinta lar tuh...
SIB : ( terpk lam aty...) hurmmmm...yer ker ??

Ta kan cehpat sangat aku jatOh cinta kan ?? yang aku se sekarang...mungkin aku keliru+cOnfius yang amat sangat. Baru 2 - 3 minggu, break Off, ta kan mudahnya aku jatOh cinta lae...Dan yang buat aku lae cOnfius, N masih tetap lam ingatan n aty aku... Ta leyh tidak, aku terpaksa realise yang dea ta penah elang dalam setiap jarum bergerak. Memang lah, KONSEP TAK BOLEH HILANG tue sebenarnya based on diri kite..Tapi, cmne ae aku nak cakap...adOiyai...susah nak lupe sebab benda tue macam trauma lak bagi aku. Ngeri, kalau2 aku dah jatuh chenta kat M betOl one another day nanti, tetibe M tinggalkan aku macam N bikin. haOo ?? nak memberi chenta untuk owang len dalam masa yang singkat, macam meletakkan kepala kat tali gantOng...adeh !!!

Memang ar, der member kata, u need sum1 who appericiate ur love n urself !! tapi nape ae, sampai sekarang, aku still N berleluasa dalam minda n darah aku. MangOn engat dea, sOlat dOakan dea, p kelas nampak dea...sume ar...adeh !!! Parah !!! Wake up !!! Aku penah kata at dea dulu, saya akan bahagia jika awak bahagia. Adekah aku tak bahagia sekarang sebab dea ta bahagia ??? Hurmmmmmm...yer ker ??

Nota kaki :
>>M, bagi owang mase leh...owang taw kamO ta kesah owang amik bape banyak mase pown. Tapi ntah ae, elang N mcm owang elang A dulu. Nyawa owang macam kene hamik ler !!! Mati owang mase elang A, macam tue jugak mati owang mase elang N. Bagi owang mase untuk pulihkan smula...bukan mudah nak balut luka, ta bagi tinggal parut sume. Menyintai dea umpama menyakiti aty owang...adeh...cmne ??? Cian at kamO, tapi leh tak kamO bantu owang lupekan dea...N owang taw kamO tengah lakukan mengikut kesungguhan kamO sekarang !!! ChaiyOk 2 !!! Gambatthe !!!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!