1/28/10

| change |

www.tips-fb.com

Salamualaik...

" beri peluang untuk mereka yang menghargai peluang ituh,
bukan memberi peluang kepada mereka
yang terlalu kerap diberi peluang,
tapi mensia2 kan peluang tuh.
Manusia yang terlalu kerap dimaafkan, dikasihani dan diberi peluang
adalah manusia yang terlalu kerap
memandang rendah pada peluang yang ada...
Fikirlah tentang hati & masa depan sendiri...
Hidup bukan untuk 100% ditipu...
Awak ade life awak yang bukannye untuk ditipu...
Jika betul awak pernah buat silap,
bukan awak ta pernah membetulkan kesilapan tue...
Fikirlah
U have u`r own life...
Juz u will change what happen to u & ur life next...
Jangan biarkan idOp awak kecewa setiap masa
dengan peluang yang kerap diberi pada mereka yang ta penah hargai "


Nota kaki :
>>Istikharah !!! Yup...itu yang terbaik sebenarnya... Aku ta penah judge owang daripada ape yang aku dengar... Yang aku taw, aku akan judge owang tue dengan apa yang aku lalui & ape yang aku dapat ?? Tapi, kenapa makin lama makin banyak yang terbongkar....hurmmmmmm...yer, kerana terlalu diberi banyak peluang...sampai aku penah hampir ditinggalkan ape yang ade disekeliling aku...sampai aku pernah hampir kehilangan masa depan.... Allah, bantu hambamu ineyh...kenapa terlalu banyak diberi rasa simpati pada owang len ??? Tapi, kenapa owang len itu ta penah rasa simpati tentang apa yang dibuat pada aku ?? Bantu hambamu ineyh...moga diberi satu jalan penyelesaian yang membawa kepada kebahagiaan berpanjangan. Betulkah manusia yang kerap diberi peluang, manusia itu yang selalu mensia2kan peluang !!!

ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!