1/11/10

..."saya tak kaya"....

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Huhuhuhu...hectic gilew otak duk kat hostel neyh...bagaimana ?? kelas ta de yang stat lae. eceh...padahal baru hari 1st kan ke kelas...ary senin lak tue... I Hate Mowning !!! Seriously...May b disebabkan ujung minggu yang sangat membiOlkan pale...sungguh aku ta nak engat ujOng minggu lepas. UjOng minggu paling jahanam dalam hidup aku...Erkkk...aku bukan nak bercite pasal benda tuh, cukup2lah entry emO yang sadis n terlebeyh PANAS tue...kang2 de owang ngamOk lak...aiyOOOk...cik puan sindir sape neyh ??? hehehehe...

Balik pada tajuk entry tue, tadi aku bermesej dengan seseowang yang cmne ae ku nak panggil...hehehehehe...kang aku kate dea peminat setia aku, macam nada perasan lak...kang aku kata aku minat dea, eheh...yer ker ?? ta lah... cume mungkin sedikit bermain dengan emOsi lah...dalam berbincang2 dengan kehidupan aku yang sedikit porak peranda dengan manusia tue, tetibe dea kuar statement...

************************************************************************************

Incik M : kalau lah satu hari nanti, pintu hati awak kowt la terbuka untuk saya...nak ke awak terima saya ae ?
SIB : ntah lah ae, benda yang jadi baru neyh menyakitkan aty. Perit, ta leyh nak lupe. Saya sendiri da kehilangan dengan ape yang saya ade terutamanya kehidupan gembira saya di BMI neyh. Kalau leh, saya nak pindah tempat belajar. Nape awak tanya gtuh ??
Incik M : Hmmmmm... saya rasa awak taw ape perasaan saya pada awak ? Tapi kalau lah satu hari nanti, hati n jiwa awak da pulih pown musti awak ta nak kat saya...
SIB : Erk, nape lak ??? Hati n perasaan tue keje Allah. Saya ta kata serik, cuma saya nyesal kenapa perlu jadi macam neyh...Pengkhianatan tue besar. Ta mungkin saya nak lalui benda tue lagi.
Incik M : Ye betul. Tapi saya ta rasa awak akan nak kat saya...
SIB : Hmmmmm...are u try to say sumthing ???
Incik M : Yup...sebab saya taw, mungkin rasa tue saya simpan sowang sebab SAYA TAK KAYA. Nak ke awak kat saya yang tak kaya neyh...

************************************************************************************

Aku terpinga2...jadi sentap lak bile baca mesej insan tue...huk3...hmmmm...meh r, aku terangkan...mungkin ta de motif pown kalau aku terang pape kat dea, sebab aku sendiri baru melalui peristiwa jahanam tue, tapi harus aku terangkan sebab ta nak ade pape percanggahan kata n minda dalam persahabatan neyh...

Testing2..one two three four...

Incik M,
saya ineyh hanya insan biasa. Student lae pown...Disaat kehancuran hubungan neyh sepanjang cuti semester rituh, ade gak kawan yang bertanya, ta rugikah saya kehilangan dea yang punye semua benda...pendek kata, benda yang diidamkan ade pada dea. Yer, dicneyh...eksklusif saya akui, dari segi material, saya mungkin pompuan yang sangat2 rugi sebab kehilangan dea. Tapi, dari segi jiwa, saya langsung tak rugi kehilangan dea.

Incik M,
bukan kewangan yang menjadikan keutamaan saya. Jika yer, jodoh saya selepas ineyh pada manusia yang kurang berada dari yang penah saya dapat. Saya akan terima seadanya. Perkara yang terjadi 2 tahun berturut2 neyh mengajar saya banyak benda. Dari manusia yang sangat2 gile dulu ketika bersama incik A sampailah menjadi manusia yang penurut, bodoh, bengap ketika bersama dengan incik N.

Incik M,
kalau tanya psal serik, yer sungguh saya serik. Saya ta menyalahkan dea 100%, tapi ntahlah bila saya kaji, saya pown ta taw per silap saya. Muke mungkin sebab awek baru dea tue sangat chanteq... Saya ta de lah chanteq mane, tapi manis tue tetap ade...huk3... tipu ar kalau saya kata saya ta serik...dulu kene maki, kena hina, sekarang neyh lak...hamik ko, depan mata saya dicurangi...ta ker kalau jadi pada incik M pown incik M serik.hik3... tapi...serik saya ta bermakna saya ta kan bercinta lae yer tak ?? cuma bezanya, selepas ineyh, saya ta nak cari owang yang saya cintai...saya nak cari owang yang cintakan saya...

Incik M,
bukan umur atau harta yang jadi pengukur kepada bakal pendamping kehidupan saya. Saya ta kesah bape pown umur owang tue, lebih muda, lebih tua, sama umur, terlebih umur, terkurang umur...insyaallah saya terima. Macam tue jugak harta, kalau owang tue ikhlas dengan saya, kurang pendapatan macam mane pown dea, saya pasti akan saya bantu dea membina kehidupan bersama. Bukan 2 benda tue yang menjadi keutamaan saya, cuma yang menjadi keutamaan saya, seseorang yang confirmly boleh mengubah perangai degil saya. Seseorang yang boleh menerima diri saya seadanya. Seseorang yang TAK AKAN mensia2kan kehidupan saya. Seseorang yang setia dengan saya seowang.. Seseorang yang meletakkan saya sebagai suri hidup dea sepertimana yang dea cakap.. Itu sajew...

Incik M,
sudah terangkah penjelasan saya ?? ke, masih kemengongan lagi...huk3...buat masa sekarang, aty neyh masih ta terbuka untuk sape2 terutamanya MANUSIA tuh...sungguh !!! Harap incik M paham...kalau nak berkawan dengan saya, jangan timbulkan isu itu lagi...insyaallah, siapa sahaja yang akan datang dalam hidup neyh akan datang, saya terima seadanya dea sepertimana dea cintakan saya seadanya saya...huk3....sudah2....kite sedang berkawan...jangan dicemari lae dengan kisah dea n saya...sebab bagi saya, DEA DAH MATI !!!

Incik M,
maceh sebab temankan saya. walaupun ta 100% masa ngan saya. Tapi dengan keadaan saya yang alone di Bumi British neyh, anda ta abes2 memberi semangat. Maceh !!! Fwen 4 eva !!!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!