1/10/10

...dOa utk abh...

www.tips-fb.com

Salamualaik

Disaat2 sedang menidOkan diri di atas katil, tetibe terbangOn...jadi terengat kat abah gilew2 punye. Hmmmmm...pe yang ta kene ??? Aku ta penah jadi gneyh. Selalunye, jadi mengOng sebab windu kat mak. Bukan sebab ta rapat ngan abah, ta sayang kat abah. Tapi selalu lebeyh ke mak perasaan windu meluap2 neyh. Ngee ~

MangOn2 tewos tepOn mak. Hmmmm...upernye memang ade perkhabaran ta elOk. Aku da agak da... Selalu kalau ku demam kat cneyh, melampau2 demam...musti sehari 2 pas tue abah tepOn kata mak demam sekali. Kali neyh, memang lah aku ta demam.. Tapi naluri anak kan... Mak gtaw abah sakit... sesak nafas...bile bawak p klinik, dOc kata ta de ape...hmmmm...aku terpk, dulu aku sakit tewOk pown dOc kata ta de pape, tapi upenye berubat secara kampung...ade benda menumpang dalam badan. Bile mak gtaw, abah da sesak nafas sampai kene tahan2 klinik, aku da bergenang da air mata. Pas tue bile mak kata, abah da pucat...da bape hari sampai mak n akak pown ta leyh tdo, aku da gentar...hmmmmm...camne ???

Hmmmm...ta taw nak cakap ape...tapi memohon doa dari kawan2 n sesiapa yang mengenali PAK CIK ISWAN kesayangan saya ineyh. Abah saya ta penah sakit sebenarnya...kurang2 pown dea akan sakit pewot sebab mak suke masak pedas....last dea sakit tewOk, bertahun dulu, sebab kena buat Owang...hmmmm...saya sangat isawkan abah saya sekarang neyh...sebab, dea da pencen...dulu, dea keje...dea ta sakit gneyh pOwn...hmmmmmm...tOlong doakan abah saya...saya mengharapkan doa kamU semOa...mOga abah diberi kechatan yang baek... AMIN


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!