1/23/10

...hang Out...

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Juz hang out wif my gurlz today...sib bek nasib aku ckit sempurna diz week, hehehehe...puhlang2 ke ampang berjumpa lak kazen kesayangan bersama kawannye... Cik Peah...hehehe...ape lae, ikOt sekali la dea berjalan ujung minggu neyh ke Low Yatt... Ta de per yang menarik bab ta beli ape pOwn...nak beli barang lelebeyh... ongkosnye ta de...hik3...jimat kate pak incik tue...bek lah... TAPI.... bile cik Aida tue mengajak ke Times Square, aku da mule ta senang...adeh !!! check2 kewangan ditangan... ta pe2....boleyh tahan nafsu kowt sebab dea pown kate nak mam ngan belanja tengok wayang jer an...hehehehehe...

Akhirnye, tersungkur gak.... ta leyh tahan bile tengOk sandal roxy tuh...abeh lah...confirm kene bebel panjang ta berbaris nanti.... Dala, aku ta ganti heater umate yang aku rosakkan tuh...aiyOrk lah... ta taO...haOo....ngee~ Aida ler neyh, huhuhuhu...harus ker ku salahkan dea.... melayang gak lah RM 18 kerana membeli sandle ituh...ngee....Patutnye aku nak beli crocks shoes, tapi bile berpusing2 lae...melihat lae dengan kewangan yang ade ketika itu, ku angkat sandle itu sajew....tercapai gak ar kan, bab dari rituh aku nak beli, tapi madang aku pegang jer musti kene marah...hehehehehehe...wek !! kamO, owang dapat da !!! Untuk aida n cik peah kitew, maceh yewk....nanti len kali datang ke cneyh, kite jenjalan lae !!!





ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!