1/28/10

| mistake again |

www.tips-fb.com

Salamualaik


sorry...
sorry...
sorry...
sorry...
sorry...
i make a mistake again...
to u...
to me...
to him...
to her...
hurmmmmmmmm
actually to u...
a lot mistake to u...
ape yang terkeluar di mulut sebenarnya totally 100% ta same dalam aty...
hurmmmmmmmm
tapi...seriyes...
keadaan sangat2 memaksa untuk mengeluarkan statement yang melukakan...
taw ta...
sebenarnya aty neyh pown terluka sama...
hurmmmmmmmm
I HURT U VERY BAD TODAY & YESTERDAY !!!
and...
today my tears is seriously came out for u...
bukan untuk owang len...
Allah, berdosanya aku !!!


Nota kaki :
>> Nape ae ?? kenapa dea nak kene jadi mangsa dalam semua permainan lam hidup aku ?? tue sebab aku kata aku pelik...sape yang jadi mangsa ?? sape yang jadi pemangsa ?? sume berkemungkinan untuk pegang title itu...termasOk aku yang jahat ineyh...bilik neyh banjir lae !!! arggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhh... camne owang nak kate SOWY pada awak neyh ???? owang da buang awak bodo2 jer dalam life owang !!! BONGOK NYE SAYA !!!



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!