1/21/10

...luahan rasa...

www.tips-fb.com

boleyh ker awak cintakan saya, lebih daripada saya cintakan kasyah ???
boleyh ker awak kasihkan saya, lebih saya kasihkan awak ???
boleyh ker awak jaga hati saya, tanpa melukainya lagi ???
boleyh ker awak menjadi teman, abang, suami, musuh, yang terbaik dalam hidup saya ???
JIKA BOLEH
sabarlah...bukan mudah merubah hati yang da terpatri pada dea. Berpegang pada 1, jika ada jodoh...jauh mana kite pergi, akhirnya ia akan jadi milik kite. Cinta n kasih ta datang dengan paksaan...ia hadir secara tibe2....insyaallah...bersabarlah
JIKA TIDAK BOLEH
pergilah...awak boleh dapatkan yang lebih baik dari shaye...kurang2 shaye taw, awak da cube menjadi yang terbaik...
...(",)....luahan rasa yang memeritkan...banjir !!! huk3


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!