3/16/11

Pernah rasa macam ney tak ?

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Pernah tak kowang rase,
ade 1 hari dalam seminggu tue,
atau ade seminggu dalam sebulan,
atau ade sebulan dalam setahun
yang hidup kowang
Sangat2 lah loser tahap gaban

Hidup macam ta de makna jer,
Antara nak tak nak jer owang kata,
Study gela2 tapi macam ta dapat input hape2.
Makan minum macam tak rase kekenyangan ape2 pown.
Pernah tak rase macam neyh aku tanya ??

Yer, itu lar yang aku rase sekarang.
Pergggghhhh...
Jap rase nak ketawa memang tahap muntah,
Jap rase macam nak nangis sampai rabak mata,
So,
ape yang patut aku bikin.
tawa dalam tangisan kowt kan ??

Nota kaki :
>> 2 2 test minggu neyh rase macam haroooooooommm gela....Study kowt sampai bangun kul 4 5 pagi. Tapi hasil, tarak !! Sib bek dapat jawab. Allah, apa kena dengan aku neyh ?? =(


ENJOY READING MY STORY !! :)

6 typewriter yang prihatin:

Su[E]yDA said...

ouhh...
pernah sesangat. =="

org ckp da bosan hidup dah.
merepek merapu

shaFazie said...

btol lah..azie pun kdg ade prsn mcm tu...itulah kehidupan:)

Nur Laili Binti Iswan said...

sueyda : hahaha...tahu pown...macam tue lar rase sekarang...mcm totally loser

sha : memang...kalau tak macam tue ta name hidup kan ?? bosan lak nanti...hehehe

atoi_allen said...

mkcik! kmo oke ke? huhuhu.mna mghilangg...sume org dok crik..

Nur Laili Binti Iswan said...

yup2...okeh jer kowt...ade jer, cume malas nak berfb sekarang...banyak isu...hehehehe

Admin said...

Assalamualaikum...

Perasaan yang awak rasa ni, saya pernah alaminya, seperti tajuk lagu kumpulan Sup iaitu "Kau Merasa Aku Terasa". Rasa lemah semangat, rasa diri ini sudah kalah dan habis daya...

Berikut adalah cerita saya yang berkaitan dengan hal ini..:

http://smskey.blogspot.com/2010/07/rasa-hiba-bila-janji-yang-ditagih-tidak.html


http://smskey.blogspot.com/2010/07/qada-dan-qadar-ketentuan-allah.html

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!