3/23/11

Anda kenal Si Dia ini ?

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah,
aku kenal dea dari kawan + adik yang chat ini
B4 tue ade jugak usha dari blog2 member,
Tapi tak pernah ade hati pown nak tengok...
Dan 
baru2 ini blogger fofuler cik epal pown ade cite pasal dea.
Seriyesly memang lawak,
Dea sangat comel, okeh !!
dan lawak2 dea sangat lar sarcastic.
Menyindir secara berhemah sambil melawak owang kata...
Siapakah dea ?
Siapakah ?
Dea lah
-
-
-
-
-
-
-
-
Taddddddaaaaaaaaa !!!
Mat Luthfi !!
Gagagagaga...
Layan jer lar video yang terbaik dari dea neyh...
Sure kowang yang tension pown boleh gelak...

" Tolong sapukan losyen bila ada rashes... LOL "
Siap ada bunyi mercun lagi. Hahahah

" Kalau hang jadi mak aku, aku jadi anak ketam hang, aku xmau ikut hang. Aku lebih rela ikut buaya darat...hahaha.. LOL "
" Tapi neyh len, neyh kencing dalam suaq, benda yang memudaratkan, tadi kita cita pasal ketam...bahahaha"
Yang part 2 pown lawak, pasal cleaner tue. Hades.

Feeling Lagenda Budak Setan ta leyh blah...siap laga2 jari lagi... Hahaha

See....adik dea pown comel okeh...layankan abang yang ta betul tue...hahaha




Nota kaki :
>> Again 1 more youtube artist... dea sebenarnya buat VLOG jer...tapi sangat fofuler sebab mesej yang disampaikan tue berguna...rite ? Enjoy it
>> Sedikit info dari cneyh. nama dia Mat LuthfiDia asal Sungai Petani, Kedah. Sekolah Menengah Kebangsaan Kota Kuala Muda, 2003-2005. Sekolah Berasrama Penuh Integrasi Kubang Pasu, 2006-2007. Sekarang study kat Curtin University dan menetap kat Perth, Australia.


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!