1/4/11

Day 8 - Blogger 30 day challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik....

Ahah, lamenye meninggalkan challenges. Bukan pemalas okeh, saya adalah seorang yang sangat2 cbuk selepas abah sakit...nak on9 pown on9 fb jer, 2 pon setakat main game2...lain2 kurang dilayan, melihat blog ape tah lagi, tetibe ade rase kebencian pada blog sendiri, melampau benau rasanya kan ?? Sebab ape, sebabnya ade anak beruk mak yeh mana yang suke sangat menyibuk pasal hal aku dan suke sangat tabur fitnah kat aku. Ko hidup ta bahagia ke buat2 aku macam tue, dengar2 bukan main lagi ko gebang sana sini cite pasal buruk ko, ko dengan aku pown padahal 2 kali 5 jer...please lar...

haiyokk...

terhemo jap dekat cneyh...elang arah jap nak update pasal challenges tue... Kalau ikutkan aku neyh da disqualified da neyh, tapi lantak lar...nak teruskan jer kepada hari ke 7...yeay !! So, untuk yang hari ke 8 punye... adalah

Day 08- Short term goals for this month and why

Tamat habiskan pemfailan data !! Tak nak bawak keje sampai naik cuti sem nanti... Dan dan dan... Saya nak pastikan duit dalam ASB saya sampai RM 3000 sebab saya nak naik umrah dengan Angah bulan 4 nanti !!

Nota kaki :
>> goal bulan neyh, aku cite pasal bulan 4 lak...lantak lar..hahahaha


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!