1/15/11

Day 14 - Blogger 30 Days Challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Day 14- A picture of you and your family

Hahaha...aku rase kalau benda neyh pertandingan @ peraduan, musti aku da kene kick awal2 da sebab ta mematuhi term and condition... owang soh buat 30 days, aku se lebih da 30 days...tapi....aku se ta betul gak, sebab ade ke dea kata 30 hari berturut2, yer dak ??? Hah, kan da kalah, so suke aty aku lar kalau nak join challenge neyh lagi ker tak kan ?? Miahahaha...

Ini cabaran untuk hari ke 14


Yer, aku rindukan anak2 sebenarnya... gambar dengan fiqah ta de ? Anyway, aku jarang amik gambar sekali dengan deowang, kurang2 aku amik gambar deowang jer... Tue sebab gambar dengan fiqah ta de, gambar fiqah sowang ade lar...Atau pun gambar mereka bertiga...hahaha...Ekceli saat entry ini ditaip, dan aku tengok cabaran neyh, dalam kepala memang nak letak gambar deowang jer... Sebab aku sangat2 rindukan anak2...

Jumpe lagi entry laen...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!