1/4/11

Day 10 - Blogger 30 day challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik

Day 10- Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad

Ahah... pasal lagu ler pula... Macam mana yer...Aku seorang kaki karok, so...ape jadah lagu jer yang aku ta suke, cume ta leyh lar nak spesifikasi kan macam cabaran ini mahukan... Tapi ta per, demi cabaran dan demi shayra yang selalu baca...okeh2...aku akan menulis...ahah, shayra saje ker followers saya ?? Sedeyh...hahahaha...ta2...yang lain juga yang sempat menyinggah...

Lagu ketika happy :
Lagu2 rock kapak.

Lagu ketika sedih :
Ahah...ade 1...kalau dengar confirm nyanyi feeling lar...seriyes... " Hati yang Kau Sakiti - Rossa "

Lagu ketika bosan :
Apa sajew lagu yang ade dalam list dan ape jer yang ada dalam radio waktu tue...layan jer...

Lagu ketika hyped :
ta de lar pulok...sebab kadang2 da nyanyi lagu yang aku suke, memang jadi hyper semacam..miahaha...

Lagu ketika mad :
pown ta do...sebab kalau time marah, ta leyh dengar lagu. Rase serabut dan pening sangat2...

Okeh, done !!

jumpe lagi esok !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!