1/16/11

Calon suami saya diedit semula...yeihhaa !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...


Aku tahu cerita tentang dea,
Ta banyak ckit,
Masa kemunculan dea dalam dunia seni,
Dea biasa2 saja,
Nak kata fofuler sangat, tidak...
Nak kata tak fofuler pown, tidak...
Yang penting,
Mungkin dea ade portfolio yang dea boleh banggakan sendiri,
Sebab memang jarang sangat dengar gosip2 yang buruk tentang dea,
Kecuali tentang gosip percintaan dea dengan Sherry dulu,
Tue pun ta de lar havoc sangat macam artis2 lain.
Dan dea pown bukan lar artis yang aku kena like profile nya kat FB macam Fahrin Ahmad.
;)
Tapi...
Mungkin ta de sape yang tahu,
Since aku tengok rancangan Ketuk - Ketuk Ramadhan ( tahun bila aku lupe )
Dea jadi artis undangan,
Seyesly cakap,
Memang mase tue aku jadi minat dea,
Lawak boleh tak mamat neyh sebenarnya,
* ekceli aku try usha kat youtube, tapi ta de lo pulop...baru nak kongsi kelawakan tue bersama korang*
Dan lately neyh banyak pulak cite lakonan dea,
Sumenye jadi ustaz,
Dan sebenarnya ape yang dea lakonkan tue lar adelah diri dea,
Dea mengalami penghijrahan diri,

dan buat lagi jatuh hati

bila

“Yang penting, solat lima waktu jangan tinggal, buat perkara wajib, tinggalkan perkara yang dilarang,” katanya.
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
 -
Tahu tak, aku fall in lurve ngan dea...seyes neyh weyh !!
Bahahahahaha...

Nota kaki :
>> Okeh2...kadang2 mimpi tue seronok okeh...sangat2 best...sebab taw, ta kan dapat pown Ashraff Muslim neyh..
>> Sumber berita di sini


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!