1/11/11

Day 12 - Blogger 30 Days Challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Terus lari ke hari 12 cabaran 30 hari blogger ini...

Day 12- How you found out about Blogger and why you made one ?


Aku lupe macam mana aku boleh tahu pasal blogger ? Tapi yang aku engat, aku bermula sebagai seorang blogger since aku dari diploma lagi. Tapi masa awal2, blog aku adalah 100% dari friendster. Cuma bila da masuk degree kat BMI, baru aku aktifkan akaun blogger. Masa aktif blog dekat friendster pown, sebenarnya masa tue da ade akaun blogger...Cuma tak aktif dan ade 3 entry jer dekat blogger. 

Selepas aktif berblog di blogger, baru aku delete akaun friendster dan terus maju ke hadapan bersama blogger. Sebab ape aku buat blog ? Hurmmmm...mudah...aku seorang yang sangat2 suke bercerita...Tentang apa saja. Di blog lar tempat aku meluahkan segala macam rasa yang ade dalam hati dan minda. Tentang kehidupan aku. Tue sebab wujudnya blog ini. Mudahkan...


Okeh...

Done...


;)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!