1/19/11

Day 17 - Blogger 30 days challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Day 17- Someone you would want to switch lives with for one day and why

Sebenarnya aku nak update da untuk hari ke 17 neyh, tapi tetibe terasa susahnya task hari neyh. So, amik masa sehari untuk berfikir sejenak tentang sapa yang aku nak switch kan hidup satu hari nanti ??

So...

Da` answer is...








Nope, i don`t want to switch my life with anyone. Bersyukur sangat dilahirkan sebagai seowang aku yang kadanga2 agak ta betul hidupnya...Macam2 kesewelan aku buat. Kalau dilahirkan semula pown, tetap ingin lahir sebagai aku dan nak lahir dari perut mak. Ta nak perut owang lain. Okeh... :)...

Nota kaki :
>> Mahap ta menjawab soalan, tapi itu jer yang aku pk masa dapat cabaran neyh


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!