1/14/11

211am

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Aku tahu itu sakit,
Aku tahu itu perit,
Aku tahu itu pedih,
Tapi...
Bagaimana ya,
Ingin Aku yakinkan yang sakit kau rasa sekarang,
Bahagia kau rasa nanti ??


Nota kaki :
>> Sahabat, walau apa pown rasa yang awak rasa sekarang... Saya langsung tak pernah nak tinggal awak macam sape2 pown buat dekat awak. Awak taw tak, bercakap dengan awak lewat pagi semalam buat saya rasa nak terbang ke utara time tue jugak. Nak awak taw, walau awak hilang dea hari neyh atau esok dan selamanya, atas nama seorang sahabat yang sayangkan awak, saya tetap ade dengan awak. Be strong... I know u can... Nanti2 saya carikan yang lain dari dea ae... (>.<) ??


ENJOY READING MY STORY !! :)

2 typewriter yang prihatin:

Unknown said...

sedapyg kt atas tu.

hurm mekasih ye wak.

cari yg lain cpt2 sikit.
:)

Nur Laili Binti Iswan said...

time kasih...
untuk awak...
seorang shabat...

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!