1/31/11

Day 18 - Blogger 30 days challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Agak cbuk kebelakangan ini...saya bukan hanya student sekarang neyh, malah bekerja lebih masa bagi menampung hidup sebagai anak bongsu di negeri owang. Agak kepenatan dan keletihan...Jadual semester neyh agak pack pade hari isnin dan rabu. Macam faham yang aku neyh mencari duit kerje part time, hari selasa, khamis dan jumaat, ade yang ta de kelas dan ade yang 1 kelas 1 hari.

okeh lar...

pasal keje nanti aku cite... so berbalik ke cabaran 30 hari blogger...suda masuk hari ke 18 untuk aku...so alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke dalam perut...meh check it out...zasssssssss

Day 18- Plans/dreams/goals you have

Plans : Buat masa neyh. engen mencari owang pengecut yang berdiri di sebalik cerita2 fitnah dan buruk sangka sampai mewujudkan banyak sangat masalah pada diri aku. Sangat2 menyusahkan owang. Haish...

Dreams : Nak menghabiskan degree dengan kepujian. Ade kereta Mitsubishi Lancer atau Suzuki ASX, jadi engineer dan........... kawen !!! Tapi untuk jangka masa terdekat, nak DSLR...hahahaha...

Goals : Kumpul duit untuk pergi umrah bulan 6 neyh ngan Angah. Insyaallah...harapnya tercapai...amin...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!