11/10/10

Chinta da nak abes ;(

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah...engat tak aku ade menulis tentang pandangan orang tentang cite chinta.
Dan aku pown telah menulis pandangan aku tentang cite itu disini.
Dan hari neyh,
ihsan dari penceritaan rakan2 blogger dan FB mengatakan,
episod akhir hari neyh !!
Uwaaaaaaa....
Taw tak, dari hari tue lagi aku nak download cite tapi ta leyh
Ade pown tengah tengok2 corrupt...
Oh...sadis gela...
Nasib baik puhlang ke umah,
Dan jumpe line internet lagi haibat,
Jadi dengan gegehnya mendownload...
Selepas tamat kesemuanya,
Aku cadang nak letak link2 episod drama chinta tue kat belog,
Boleh kowang download jugak...kan kan kan ??

Nota kaki :
>> Sharing is caring...bahahaha =)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!