11/27/10

Day 4 - Blogger 30 day challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Day 4 : A habit that you wish you didn`t have.

Bahahahaha...Ta de2 walaupun aku bercadang untuk menulis entry neyh pendek, aku ta kisah...Sebab bak kata umate, ta de syarat samaada entry challenges neyh kene pendek ke panjang... Nak kuar neyh sebenarnya, pegi berfuya2 sementelah tidak bekerja di hari minggu. Tapi disebabkan tidak mahu kalah, aku nak buat jugak yang hari ke 4 neyh..Miahahaha...

Okeh...

berbalik pada persoalan pucuk cabaran ini,

apekah habit yang aku harap aku ta de ?? Hahahaha... Banyak lar weyh...cmnO ?? Mak neyh suke buat pe`el pelik2...

1. Buat muka. - Aku sangat mengharap ta de perangai macam neyh, sebab aku suke sangat buat muka bila ade benda yang ta kene. Kadang2 ikut mood, da berjuta kali kene tegur...gneyh gak pe`elnya.

2. Suke mengamuk ta tentu pasal - rentetan dari peristiwa membuat muka ta puas hati, akan jadi lar amukan kecil yang tak dijangka. Hahahaha...cian dowh kat owang2 yang berhadapan dengan orang yang bermood macam neyh. Huh, rase diri sangat bengong.

3. Bersuara petir - T_T, keturunan mungkin. Duduk kat umah bertiga dengan mak dan abah, boleh dengar macam duk berpuluh orang. Dialog2 seperti, " Ucu, cakap selow ckit, yaya tak pekak lagi neyh " atau " Awak, owang duk sebelah awak jer neyh hah. " adalah dialog2 yang biasa kedengaran. Miahahaha...

Hahahaha...cukup2...itu sajew...kowang jangan nak teruja sangat baca pe`el pelik aku yer...blah dulu lar...jumpe di hari ke 5.. yeiiihaaa ~


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!