11/29/10

Day 7 - Blogger 30 day challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Day 07- A picture of someone/something that has the biggest impact on you

Wah...suda seminggu menghadapi cabaran hari2 mendatang neyh. Hahakz...poyo kan ?? Agak pening bila pk cabaran untuk hari ini...sebab katanya someone / something. Aku sebenarnya ta de specific person ( maknanya sowang ) atau thing yang boleh bagi impact terbesar dalam hidup aku. Jadi, rasenya aku buat entry neyh menepati kehendak cabaran lar kan ??

Here...



Inilah keluarga yang selalu bagi impak terbesar dalam kehidupan aku. Yang bagi sokongan, kritikan, kepoyoan, nasihat, kewangan dan ape sajew untuk anak bongsu deorang neyh. Kalau ta de mereka, sape lar hamba di muka bumi ini...Mungkin tidak seperti aku yang kowang kenal. Dan lagi satu...




Ini wajah anak2 kesayangan di umah. Sebab ape aku bagi impak terbesar dalam kehidupan aku ? Sebabnya kehadiran deorang betul2 merubah kehidupan aku sebagai anak bongsu. Aku memang ta leyh dengan anak sedara, cukup kalah kalau anak2 sedara bermanja2. Perangai pown banyak berubah bila ada anak sedara. Yer lar, dulu anak bongsu kan ?? Even bukan jenis mintak2 yang bukan dan kene ade mase tue jugak, aku tetap anak bongsu. Dan bila ade anak sedara, kasih sayang tumpah 101% pada mereka. Da tade manje2 sangat dengan mak even memang bukan jenis manja pown. Dan kerana anak sedara jugak, aku sanggup berhabisan. Ohh...my...seyes...aku sayang gela kat mereka...

Nota kaki :
>> Ta leyh tuleh entry pasal family banyak2 sangat...cepat touching sebab ta pernah sesaat pown aku tak rindukan mereka, even ade dekat uma. Wuwuwuwu~



ENJOY READING MY STORY !! :)

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!