10/7/10

Okeh, saya setuju !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Ahah...tadi aku duk cbuk bertanya pendapat tentang chinta kan ? Dan, tadi pown telah menjumpai website untuk mendownloading cite itu. Conclusionnya, sangat berpuas hati... Sudah lihat sampai episod 4...tengah tunggu loading untuk episod 5 pulak. Hebat sunggO pelakon2 nya, dan aku rase beberapa episod awal neyh, perjalanan hidup chinta dan abang dea serta pembawakan budak watak oleh Azhar Sulaiman adalah point utama untuk penonton terus melekat depan TV. Menjadi gela wataknya sebagai abang yang sanggup jual adik sendiri semata2 kerana duit. Macam tue jugak dengan Zaryn Min, hilang suda keayuan dan kelembutan mase cite Rafflesia beberapa tahun lepas, bapak neraka punye perangai.

Ta payah cakap pasal Fasha Sandha, selain suke sangat berkemban dalam filem dan drama2 lakonan dea, watak dea dalam cite neyh pown besh. Di TV3, suda sampai episod 7 petang neyh. Dan aku rase, aku akan mengkhatamkan episod 6, malam neyh jugak. Bwahahaha.. Okeh... Sadis kan kehidupan sebagai seorang student. Sumenye kene tengok on9... Nanti nak gtaw management BMI lar, supaya next sem, letak astro setiap bilik sebabnya saya masih ade 2 tahun lagi dicneyh. Perlukan entertainment untuk ta rase tertekan. Bwahahaha...

Nota kaki :
Aku buat conclusion bahawa Fasha Sandha sedang ingin menaikkan kembali namanya yang hampir musnah satu tika dulu. Dan banyak jugak drama dea lately neyh ditayangkan... Tapi kenapa ae, aku tetap ta suke dea... Huhuhuhu...Cuma satu lar, ikhlas neyh pujian dari hati, antara lakonan dea yang terbaik setakat ini. =)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!