11/8/10

Majlis persandingan Angah

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Wah, rasenya lame da nak bikin entry neyh... Tapi 2 lar, ade jer benda menghalang, lagi satu malas nak mengedit gambar... Majlis persandingan angah dekat 2 - 2 belah keluarga da dekat 2 bulan da berlangsung, tapi aku baru nak masukkan gambar. Biasa lar terikat dengan banyak kerja...neyh pown sibuk dengan final exam. Kebetulan esok sampai hari ahad nanti aku tak da paper, aku akan cube shabis baik menghupdate sgala gambar pernikahan dan persandingan angah yang berlangsung sangat2 meriah di kedua2 belah pihak. So, mintak mahap jika entry neyh sangat banyak gambar tidak seperti entry sebelum2nya.huhuhu...



Nota kaki :
>>Aku sangat mengagumi keluarga besar family ney. Mungkin sebab tue kowt, aku cepat rapat dengan sedara mara mak yang lain. Ta kisah kalau balik seorang sekali pown. Sebab aku taw aku boleh bawak diri bila balik kampung. Dan seriyesly cakap, sedara mara mak memang mudah mesra dengan orang luar.
>> Dan aku sangat mengagumi Along sebagai kakak sulung. Sepanjang 6 bulan sebelum majlis berlangsung, aku tengok sendiri macam mane dea sanggup berhabisan demi adik2 tersayang dan keluarga. Bukan takat bikin baju T-shirt tue jer ( untuk family ), tapi hampir setengah perbelanjaan majlis angah atas tangan dea. Sungguh aku cakap, komitmen dea pada keluarga memang buat aku tabik spring toing toing toing dekat dea. Lagi2 masa majlis dekat belah lelaki, abah admit ward, dan kami adik beradik yang handle sepenuhnya majlis tue sebab mak totally 100% masa di hospital. Dea langsung ta mengeluh dan cube handle rombongan kami ke umah pihak lelaki dengan sesempurna habis.


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!