11/28/10

Day 6 - Blogger 30 day challenges !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Day 06- Favourite super hero and why


Superhero ?? Apekah ?? bile tengok tugasan hari ke 6 neyh, aku jadi blur2 ayam...Hahahaha...apekah ?? 


Okeh2.... xctually memang aku ade superhero a.k.a adiwira kegemaran yang sendiri. Kalau budak2 sekarang gela dengan Naruto ker ape jadah ker...aku dari dulu sampai sekarang feberet tetap tak berubah iaitu....


....

....

....

....

~ Ultraman ~
~Cardcaptor Sakura ~
~ Power Rangers ~
~ Mask Rider ~

Sebab :

Dah, name pown superhero mustilah sebab mereka adalah hero & heroin yang menjadi penjaga keamanan setempat.Kan ?? Pas tue ade lawan2 owang jahat lak tue. Perghhh...ta payah cakap lar kan, da name budak2 yang ganas dan brutal kan masa tue. Memang lar aku minat sesangat dengan lawan2 neyh. Dulu, aku punye taksub lar dengan ultraman ngan power rangers tue, siap boleh lukis bagai. Bahahaha... Cardcaptor ngan mask rider tue susah nak lukis sebab ade tongkat kepala burung dengan kepala sesungut tue kan.Pas tue, sanggup neyh duk depan tv sejam lebih awal sebelum cite start... Punye tak nak owang len alih siaran. Ultraman tue bukan takat satu ultraman jer, sume ultraman aku suke. Dari mak abah dea sampai lar adik beradik dea. Mungkin ade yang tak familiar dengan Cardcaptor Sakura, tapi dari Sailormoon tue aku lagi minat cita neyh. Kalau tak silap, dulu2 cite dea pas cite Sailormoon tue lar. 

Hahahahaha...

done !!

kalau da kate penggemar TV dari sejak azali kan ??
Haruslar banyak superhero pujaan.

Nota kaki :
>> Aku se power rangers tue ade lagi satu yang putih punye. Yang putih tue pakwe yang pink tue. Aku engat name yang pink tue jer, Kimberly. Ade 2 owang pompuan dalam power rangers tue, pink ngan kuning. Yang putih tue, masa awal2 episod power rangers, dea macam ade kejap2 jer sebab dea yang paling terer. Peh2 sampai kat movie, dea da jadi watak utama.
>> Mask rider a.k.a Kesatria Baja Hitam tue kan, sampai sekarang kalau cousin aku usha episod dea kat you tube, aku pown layan gak. Best wooo !! Motor dea gela hebat...tue sebab name rider...erk...hahaha...chow !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!