11/24/10

Day 2 - Blogger 30 days Challenge !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Tadaaa, i`m bek...
Suda hari kedua...
Mari kita lihat cabaran yang kedua... Zassss !!

Day 02 : The meaning behind your blogger name.


Kenapa aku pilih nama blog seperti diatas yer ?? 
Okeh,
Sebabnya sangat mudah,
Nama pena aku di dunia blog adalah CHA atau CHEEYA,
dan BUDAK GILEW yang dibelakang tue,
menggambarkan tentang diri aku yang sangat penuh dengan perangai gila2...
Dulu header blog adalah Kisah Kasih Dari Cahaya,
Tapi entah lar ae, 
aku tukar sebab mase belog neyh bernaung dengan header tue,
banyak sangat cerita sedih dari gembira,
Macam badi ler pulak,
So,
Selepas difikir2 aku pown tukar lar nama belog itu kepada lebih menarik...eceh...menarikkah ?? Hahahaha
Itu sajew...hahaha...
Kan ??
Kan ???
Mudah gela...

Suda habis untuk hari ke dua...
Kan senang soklan macam neyh...ta sampai setengah jam pown aku buat. Miahahaha


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!