10/5/10

Yesterday Evening

www.tips-fb.com

Salamualaik...

1 petang bersama umate di dalam bilik ( ahah, bilik lar...kat mane lagi nak jumpa umate walaupun ade satu kelas dan sememangnya satu universiti ). Dialog betul macam ta berapa nak engat, tapi ade lar bunyi2 dialog semalam...hehehehe

Aku : aku macam nak ikut ko derma darah jer esok.
Umate : jom lar...( smbil betulkan selendang depan cermin )
Aku : Tapi aku kan kurus.
Umate : Eh, ta per lar...kalau cukup tdo, cukup makan dan tak underweight, boleh jer ?
Aku : Hurmmmm... yer ker...tapi aku rase macam aku ta cukup tdo lar...
Umate : Hah, apekah ko neyh ? bukan tetiap kali aku balik kelas ko tdo ke ? bila masanya ta cukup tdo...
Aku : ( Gelak besar ) Bwahahahahahaha...

umate aku ta de lar tengok aku tdo macam tue...tapi selalunya memang aku tdo macam baby tue...nyenyak dan ta nak bangun2 kalau boleh

Ahah, itu main pointnya. Lately neyh, aku sangat mudah tdo...dan sangat mudah ngantuk...tiada lagi kes insomnia atau amnesia atau malaysia atau asia tenggara macam b4 neyh... Letak kepala dekat bantal, terus lelap sampai negara mana ntah.. Keletihan yang sangat2 mungkin, awal sem sampai hampir ke akhir sem, aku cbuk dengan majlis perkahwinan angah. Tup tup, bz dengan report pula...Tup tup, minggu phase test pula... Tup tup, raya ( tetibe dan ta de kaitan )... Tup tup, assignment... Tup tup, bunyik kucing jatuh atas atap, macam tue kan. So, disebabkan itu, aku mudah sangat melelapkan mata dimana aku berada. Dan paling teruk, terbawak2 pulak masa drive. Hades... Bagaimana yer...Aku bukan buat2 letih yer, tapi seriyes, kepenatan otak dan kelembapan badan berjalan seiring ke wawasan 2020 dengan keletihan akibat aktiviti seharian. Hope so, everything will be fine nanti... Sangat ta suke jadik begini...

Nota kaki :
Pernah dengar ceramah dari Dato` Fadzillah Kam-to-me Kamsah yang mengatakan, sesiapa yang kuat tdo dan sangat2 panas baran akan cepat mati. Aiyakkkk... ta nak !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!