10/31/10

Ade hikmah disebalik kemenangan Kelantan

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Jujurnya, aku agak kucewa gela dengan kekalahan Negeri Sembilan kelmarin...wuwuwu ~ Jam 9.30 status FB sudah mendapat sokongan ramai pihak.  Ecewah, katanye terlalu meletak harapan tinggi kepada negeri sembilan. Elllooooww...saya orang selatan okeh...harus saya pilih negeri sembilan. Tapi bila umate masuk campur di dalam setiap status fb, aku agak pening. Terlupe pulak aku ade 3 orang member baik yang asalnya dari Kelantan... Haish... Macam mane neyh ??

 ~ status pada jam 9.15 pm *sile klik untuk tumbesaran * ~


~ ineyh status semasa kedudukan seri dan selepas kelantan leading ~


Taw tak anda kekecewaan yang terjadi...Kecewa n9 kalah tue ta per lagi, kecewa sebab...sebab...sebab...umate aku mule nak melancarkan " kecek kelate " dibilik selama seminggu dan kawan baek aku tetibe berspeakang kelantan lak. Awak, tolong yer...Tolong yer...pelis...pelis...pelis... Haish sekali lagi...mengeluh benau nampaknya. Hobin jang hobin VS gomo kelate gomo. Peliknya kuar jer pertahanan n9, terus jer kelantan leading. Apekah ?? Okeh, nak kata tak puas hati sangat, ta de lar. Hahahaha... aku pown jadi pening nape tetibe aku sokong bola sepak malaysia neyh ?? Miahahaha...

Nota kaki :
>> Aku rase aku kene 'like' kelantan selepas ini sebab tersepit mempunyai kawan2 baik dari Kelantan. Sangat tersepit bile terpaksa memilih macam neyh. Semalam pown mase on kol dengan bestfwen aku, masing2 cbuk mempertahankan diri masing2. Hah dan dea...dan dea...dan dea...terus bertukar loghat.. Uwaaa...aku ta leyh terima betul... Bukan ta leyh terima owang kelantan, tapi ta leyh terima dea cakap kelantan. Macam tue jugak umate aku, macam pelik gela. Sebab aku awal2 kenal deowang da cakap KL, neyh tetibe nak cakap kelantan. Miahahaha... Macam omputih cakap arab... Erk...
>> Ade hikmah disebalik kemenangan kelantan neyh sebenarnya... Huhuhuhu... Tak nak cakap...Lu pikir lah sendiri !!


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!