10/11/10

Fahrin Ahmad... Oh my God !!

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Semalam ade jemputan dekat Kampung Pengantin. Okeh, mule2 sangat bosan even tempat dea superb. Kowang boleh usha kat cneyh untuk melihat Kampung Pengantin. Bukan kampung biasa seperti Kampung yang punyai dusun yang indah lagi permai tue yer. Tapi Kampung Pengantin adalah satu tempat yang dikhaskan untuk mengadakan sebarang majlis resepsi besar-besaran. Protokol gela. Selagi pengantin tidak bersanding dan tidak bergerak ke meja makan beradab, tetamu juge tidak boleh makan. So, sesiapa yang terlibat dengan majlis protokol begini, sila makan dulu. Aku sangat tidak menyukai majlis perkahwinan yang sangat protokol, tapi kene akur dengan majlis yang melibatkan Dato`2 dan Datin2. Okeh, fine. Saya duduk baek sambil mulut ta berenti mengomel, bile nak makan ? Lambat lagi ke habes ? Persandingan Kayangan pown ta panjang macam neyh ( ko pegi ker ? bwahaha ) ?

Dan persandingannya pown boleh dikire membosankan. Atau aku yang kolot, ta pernah datang majlis kawen macam neyh. Itu ta taw lar. Hahahaha... Mule2 da nak balik da lepas makan, da jalan ke tempat parking da pown, da nak masuk keta da pown, tetibe Mie dan along kata ade bunyi kompang. Terfikir, apekah pengantin neyh mahu bersanding sekali lagi kah ? Tapi bile2 diintai2 ade shooting pule. Dan waktu jugak baru aku taw, Kampung Pengantin neyh adelah salah satu location shooting paling fofuler. Yer lar, tempat grand hokeh. Sape2 yang berangan kunun2 nak jadi chapalrela cinderella lalu red karpet kunun macam grammy award, buleh lar ejaz kawen anda dicneyh. Anggaran majlis dalam RM 30 000 jer. Kalau aku salah, makna kata si CNN ta bertauliah tue jugak menipu. Hehehehe... Disediakan sekali dengan set makan, kerusi meja boleh disusun atur ikut kehendak kita, wedding planner juga disediakan, photographer jugak.

Hokeh2 berbalik kepada cite shooting tadi, yang buat aku hamat teruja nak mamp adelah yang bersanding tue adalah FAHRIN AHMAD dan Eja !! Aku dan mak sangat minat pada Fahrin Ahmad !! Baik budi pekertinya budak neyh. Boleh buat anak menantu pak cik askar yang duk kat johor tue... Bwahahaha... Sory, aku ta de hati nak bercerita pasal eja. Bukan sebab dea sombong, sebab mata memang tertumpu dekat Fahrin Ahmad jer... Hehehe... Macam nak pengsan, bangun balik, lempang diri jadi lempeng, minum air soya 800 juta kali, upernya memang ta mimpi. Insan itu memang Fahrin Ahmad. Dea sangat2 mesra peminat dan kelakar dan tidak sombong dan baik hati dan suke budak dan dan dan dan dan tampan gilak !!! Okeh, ta nak cite lagi... Anda boleh lihat gmbr dea...

Siot jer kan ? Gmbr pengantin betul yang last sekali...hehehe
Nota kaki :
>>Kalau nak jumpe artis lagi boleyh pegi Kampung Pengantin.
>> Tema kawen saya : Black Grey...eksklusif kan ?? kena tak dengan red carpet tue ? LOL...bongok punya saya...
>> " Aku Bukan Maryam "
>> Tq sangat2 pada along, kalau ta kerana ikut dea ke majlis staff dea neyh, ta kan lar aku jumpe dengan Fahrin..hehehe...sayang along !! =)


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!