10/30/10

Saya sudah 24...

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Haish semenjak kes 23 / 10 / 10, terus tiada mood menghupdate belog walaupun lusanya aku menyambut hari kebesaran... Sangat trauma sampai bile ade yang mengewish pown, aku hanya tersenyum. Yer nak kata tidak gumbira, apekah pulakkan ?? Anyway terima kasih sejuta penghargaan dari aku untuk kamu semua, sangat2. Moga panjang umur dan murah rezeki jugak untuk semua. Kalau ikutkan umur aku suda hampir ' seminggu ' pown masih ade lagi yang wish.

Bufday kali neyh agak berbeza. Ahah, ucapan kawan2 pown bertambah lagi satu ayat... " Tahniah, sudah 24, bila lagi mau kawin " ataupun " wah, sudah boleh ade anak neyh "... Hohohoho... Umur 24 bukan tiket untuk aku berkahwin ya...Belum tibe masa lagi tue, masih lambat lagi nak ke alam lagi satu... Saya tidak bersedia lagi meh. Idup seorang pown masih tak terurus inikan nak menguruskan anak orang dan anak2. Miahahaha...

Untuk kawan2 di facebook / belog / ex-ciast / bmi, sedara mara, keluarga, mak pahang ( walaupun mak terlewat 3 hari, ta per...owang tetap hargainya...hehehe...nanti pas pekse owang lik yer mak...sila masak sedap2...) terima kasih sangat2 buat semua. Moga kehidupan anda juga dirahmati ALLAH dan dilimpahkan rezeki hendaknya. Panjang umur untuk anda semua...

Untuk angah dan suami, terimakasih kerana meluangkan masa untuk membuat suprise untuk saya. Wah2...sude pandai berlakon yer... Lagi sekali saya katakan, saya tidak pernah kisah dengan ape yang orang hadiahkan pada saya, tapi dengan siapa saya menyambutnya. Dan kedua2 family adalah sesuatu yang berharga buat saya... Terima kasih sangat2.... ;)


* time kasih abang...sOre anda walaupun sengau tapi tetap ala 6ixth sense...wewit..saya sangat terharu 800 juta kali...mahap lar yer, saya ta taw cmne nak m`rotate video abang neyh...yang penting lagu pertama dea besh...miahaha... TERIMA KASIH ANGAH !!! * 



ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!