10/15/10

Selamat Hari Lahir, Sayang

www.tips-fb.com

Salamualaik...

Perbualan di phone 14/10/10

Aku : Kakak, senyap2 ucu nak nyanyi neyh
Yaya : yer...ucu cakap sekali jer, yaya dengar neyh.
Aku : Selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi kakak, selamat hari jadi...yeay !! sedap tak sore ucu ??
Yaya : okeh jer, ta sedap mane pown ( budak ineyh...argggghhh )
Aku : Ya, papa bagi ape tue hadiah hari jadi ?
Yaya : Entahlah ucu, yaya pown ta faham papa tue, dari hari jadi dea sampai hari jadi yaya, papa belanja roti canai jer 5 keping
Aku : Hahahahahahahahahahahaha....suruh papa letak lilin lar kat ctuh !!



Okeh, ade lagi perbualan lain, tapi ta larat nak menulis sebab tiap kali aku onkol dengan dea n alisa, memang lame n banyak gelak.. Sumpah lawak gela ini anak...yer, kami berempat termasuk abang hafez berkongsi bulan lahir, abang 5/10/77, yaya 14/10/04, alisa 24/10/08 dan aku 25/10/86. So, kalau sambut hari jadi, sambut secara jemaah cume tahun neyh, aku balik lewat sedikit. Tapi ta per, tak sambut tiup2 lilin pown ta per,bukan kepentingan. Setiap hari penting aku dalam kehidupan neyh, bukan hadiah yang besar2 menjadi kepentingan, cuma dengan SIAPA yang menjadi keutamaan. SIAPA yang bersama kita tue lar memberi kebahagiaan bukan hadiah. Untuk kesayangan ku, selamat hari jadi sayang`s...moga panjang umur dan murah rezeki dan membesar menjadi anak yang berguna. Tahun neyh ucu ta leyh belikan hadiah, sebab baru berhabisan membeli hadiah untuk diri sendiri. Hadiah apakah ?? TUNGGGGGUUU !!

Nota kaki :
>> Sayang mereka n cinta mereka sangat2 !!! Harta berharga aku dunia & akhirat...


ENJOY READING MY STORY !! :)

0 typewriter yang prihatin:

 
HAK CIPTA MILIK TERPELIHARA HANYA UNTUK BLOG INI SAHAJA!!